2 Temmuz 2013 Salı

Kız Kardeşim Evlendi



 
Doğduğu günü hatırlıyorum. Küçücüktü.
Büyüdükçe hep yanımda benimle olmak istedi.
Ablam saçımı tarasın, ablam giydirsin, ablam yıkasın, ablamla uyuyacağım..
Çok seviyordum onu bebeğim gibi bakıyordum tedime.
Zaman geldi çok ayrı kaldık birbirimizden, ama hep kalbimdeydi, benimleydi.
Tedim büyüdü çok güzel bir (kelebek) ve genç kız oldu ve 22 Haziran Cuma günü Can'ıyla evlendi.
Elinde balonlarıyla eski halini anımsatır gibi..
Umarım birbirlerinin kıymetini bildikleri ve çok mutlu olacakları bir hayatları olur her ikisinin de.
 
 
 
Kelebeğimle
 


Damat'la :)


Sevgilimle


Canım babam 'la


Evin erkekleriyle





 
Vee mutlu son :)

2 yorum:

Selen dedi ki...

Çok çoook mutlu olsunlar Allah bir yastıkta kocatsın herşey çok güzel görünüyor,umarım bundan sonrası daha da güzel olur.. :)

Burcu dedi ki...

Amin canım benim :) Darısı başına