11 Kasım 2012 Pazar

Güzel Bir Pazar'ın Ardından



Bugün ailecek Beykoz'da kahvaltı yaptıktan sonra
Yoros Kalesi'ne gittik. Kale kapalıydı çevresinde gezip harika fotoğraflar çektik.




Meşe Palamutları


Prenseslerim meşe palamudu ve kozalak topladılar


Yoros Cafe'de dinlenip keyif yaptık.


Sufle kahve'ye eşlik etti :)


Anadolu Kavağının muhteşem manzarası
 

Dönüş yolunda doğal tarımın nimetlerinden faydalandık




Yufka ekmekler




  
   

   

Kara yemiş. Renklerin güzelliğine hayran kaldık.


Dalından böğürtlen yedik :)


Yoros'da an'ı ölümsüzleştirdik

 

Bu tablo tam benlik :)
     

Miniğim halasına topladı elleriyle :)



Günün sonunda ailem bana sürpriz yapıp bir gün öncesinde doğum günümü kutladı.
 Her biriniz benim için çok özelsiniz..
İyi ki varsınız. Çok seviyorum sizi çook.







1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kızım benim sende bizim için çok önemlisin çok özelsin seni çok çook seviyoruz senin sayende bizde çok güzel bir gün geçirdik güzel kızım benim çok daha mutlu günlerin olur inşallah seni çok öpüyorum mutlu huzurlu sağlıklı yıllar birtanem sen bizim birtane`missin doğum günün kutlu olsun