1 Temmuz 2012 Pazar

Güzel telaşlar



Leyleği hava da gördüm sanırım eve giremez oldum. Mutlumuyum evet mutluyum ama tatlı yorgunluğum var :) 13 Haziran Çarşamba günü anneme süpriz yaptım doğum gününden bir gün önce onu Candan Erçetin konserine götürdüm. Çok eğlenceli bir konserdi keyifliydi. Annemin doğum gününü kutladık tüm açık hava :))

Ertesi gün MFÖ konserindeyik sevgilimle. Güzeldi ama Candan Erçetin konserindeki gibi coşmadık.
Özkan'ın performansına hayran kaldık. Bu arada Kuruçeşme Arena'yı yenilemişler insan kendini Bodrum'da gibi hissediyor bembeyaz.


Durucuğumuzun bebek mevlüdü vardı, çok güzel detaylarla hazırlanmış annesi. Her şey harikaydı :) Duruyu söylememe gerek bile yok. Huzur, saflık, güzellik hepsi bir arada. Gelinlikli günlerini de görürüz umarım.





1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kızım benim gerçekten süpriz oldu çok güzel bir konserdi çok mutlu oldum sen harika bir evlatsın sevdiklerini mutlu etmeyi çok seviyorsun seni çok seviyorum allah inşallah sanada senin gibi bir evlat verir seni çok öpüyorum canım benim.