10 Mart 2012 Cumartesi

Küçük Mucizeler Dükkanı


"Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim.  Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların karşılıklarının olduğunu öğrendim."

Kitabı elime alıp arka kapağındaki yazıyı okuduğumda, bu kitabı almalıyım dedim. Ne iyi etmişim.Kitap bir örgü kursunda hayatı kesişen dört kadının öyküsünü anlatıyor. Kısa kısa bu dört kadından biraz bahsetmek istiyorum.

Lydia Hoffman: Örgü kursunun sahibi kanseri iki kez yenmiş bekar, otuz yaşlarında bayan. Hayatının neredeyse tamamını hastanelerde, kemoterapilerle, ameliyatlarla geçirmiş büyük mücadelelerden sonra hastalığı atlatmış. Kendine miras kalan parayla kendisine açmış olduğu "Bir Yumak Mutluluk" dükkanında  hem yün satıyor hemde örgü kursu vererek  hayatını sürdürüyor.

Carol Girard: Hayatında her şey mükemmel ancak uzun süreden beri çocuk hasreti çeken ama bir türlü çocuk sahibi olmayı başaramayan bir kadın.

Alix Towsend: Alkolik ailesi tarafından küçük yaşlarda terk edilmiş. Çocuk esirgeme kurumunda büyümüş bir video dükkanında çalışarak geçinmeye çalışıyor.

Jaqueline Donovan: Eşi mimar son derece zengin ve lüks bir hayat sürüyor. Eşi ile aralarındaki bağ yıllar önce sona ermiş. Jaquline hayatındaki standartlardan vazgeçmemek uğruna eşinin yaptığı kaçamakları göz ardı eden ancak bir o kadar da mutsuz bir kadın.

Keyifli okumalar,
Mis Pudra

2 yorum:

yağmurun dünyası dedi ki...

bende bu kitabı okuyanlardanım çok sevmiştim bende blogumda da tanıtmıştım bende :))

Burcu dedi ki...

Yağmurun Dünyası Merhaba,

Ne güzel tesadüfler bunlar :) bloguma hoşgeldin :)

Yorumlarını bekliyorum.
Sevgiler,
Burcu