1 Ocak 2012 Pazar

Kelebek



özlediğim..
bazen bakmaya kıyamadığım
en ufak bir şeyden canın yansa ya da üzülsen, sanki bana olmuş gibi hissettiğimsin
asla ama asla vazgeçemeyeceğimsin
kılına zarar verene dünyayı dar edeceğim
ağladığımda gözyaşımı silen, ağladığında kolumun altına alıp sarıp sarmaladığım
saatler boyu yazisabildigim yegane kisisin
abla dediğinde beni bu dünyadan alıp mutluluklar ülkesine götüren..

birtanecik kuzum, 
bana verilen dünyanın en güzel hediyesi
her abla dediğinde,hangi durumda olursam olayım yanında olacağım


Iyi ki dogmussun narin kelebegim

seni seviyorum...

ablan

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ablaaam gözlerim doldu :( bu ne güzel bir mesaj böyle. Hani küçük çocuklar korktuğunda ilk sözcükleri "ANNEEE" olur ya.. sende benim için öylesin.Her anımı seninle koşa koşa paylaşmaya bayılıyorum.Ama seni kimseyle paylaşamıyorum ablam. Her abla deyişimden başka bi tanesi gönlümden kopuyor. Kaybettiğimiz zamanı delicesine telefi etmek geliyor içimden.İyi ki varsın ablam iyi ki varsın canımıniçi.

Kardeşin
Bahar :)

Adsız dedi ki...

İkinizde harika insanlarsınız ikinizide çok seviyorum ama birinizibir başka seviyorum,hayat boyu hep beraber olmak dileğiyle..

Artık bende kardeşin sayılırım :
Can

Burcu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Burcu dedi ki...

Bizde seni çok seviyoruz Can'ınımız :)

Ne kadar güzel bir temenni 'hayat boyu beraber olmak dileğiyle'..

Ablan Burcu