14 Aralık 2011 Çarşamba

Duru'ya Mektup



Anne olmak..

Tanrının kadına verdiği en büyük hediye. İşte bu güzel duyguyu içindeki hislerini yazmış canım Banu'm. Hatırlarsanız hamile olduğu zaman da sizinle paylaşmıştım bu haberi :) O kadar güzel ki, paylaşmak istedim.


30/11/2011

Canım kızım, Duru Kızım benim. Evet annesinin birtanesi adını koyduk sonunda. Adın Duru olacak. İsmin gibi saf, berrak, misler gibi bir kız olursun inşallah. Umarım beğenirsin ismini. Daha öncede dediğim gibi ismini Burcu teyzen vermiş olacak. Oda mis gibi bir teyze. Her zaman mis kokan, sevdikleri için herşeyi yapmaya hazır, vicdanlı, içi sıcacık sevgi dolu, eşine, sevdiklerine her zaman yardıma ve desteğe açık, çikolata kadar tatlı gibi bir teyze. Yaratıcı, üretken, çalışkan, bakımlı, güzel ve bir o kadar da yaşadığı sıkıntılarda dimdik ayakta durup atlatabilen güçlü bir teyze. Umarım sende ismini koyan bu mis gibi kokan teyzene benzersin.

Artık seni gerçekten hissediyorum. Tekmelemeye başladın :) O kadar tarifi imkansız bir duygu ki. Evet hamileliğimin başından beri içimde başka bir kalp atıyordu ama bunu hissedemiyordum. Ama şimdi minicik kızım, canım, Duru'm içimde hareket ediyor ve ben bunu hissediyorum. Canımla, kanımla beslediğim kızım büyüyor ve büyüdükçe güçlenip annesine ve sevdiklerine işte ben burdayım diyordu.
Senin büyümenle benim vücudumda bazı sıkıntılarım ve ağrılarım oluyor. Öyle bir mucizesin ve sevgin o kadar büyük ki bu sıkıntıların hiçbiri gözümde yok. Hatta bilenlere sorup aldığım cevapları  duyunca bu ağrılarıma ve sıkıntılarıma seviniyorum :) Çünkü sen büyüyorsun annecim. Sağlıkla gelişip, sağlıkla seni kucağıma almanın dışındaki herşey şuan bana vız geliyor. Daha anne olmadım ama anne olmak böyle birşey olsa gerek. Herşeyi hatta kendini bile unutup o minik kalbe, o minik cana odaklanmak.
Hergüne çok mutlu başlayıp, günümü gülücüklerle tamamlamama sebep olan o minik kalp, benim şimdiden herşeyim oldu. Dualarım hep güçlü olmak ve sana çok iyi bakmakla ilgili. Umarım allahım bana ve babana sana çok iyi bakmak için güç ve sabır verir. Seni, hayata karşı güçlü, özgüveni tam, kendine ve insanlara hayırlı, sevgi dolu biri olarak yetiştirmek şuanda bu hayattaki tek gayem. Seni daha kollarıma almadan seninle neler yapacağımı, seni nerelere götüreceğimi, neler giydireceğimi :) gülüşünü, cilveleşmelerimizi, sabah uyandığımda o gül yüzünü göreceğimi, sana her zaman seni çok seveceğimi söyleyeceğimi düşlüyorum. Sen bu hayatta gerçekten benim olan tek ve en güzel şeysin..........

Annen 

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canlarım,

Burcum harika bir isim....
Banu’nun da dediği gibi, senin gibi..
Banucum, bu kadar mı güzel anlatılır
Duru’nuzu sağlıkla kucağınıza alır, gönlünüze göre büyütürsünüz inşallahhhhh.

Selen

Burcu dedi ki...

Saol Selen’im.

Banu’nun mektubunu okuyunca çok duygulandım. İstedim ki annesinin bu güzel mektubu anı olarak kalsın blogta. Kim bilir belki oda okur büyüyünce..

Burcu

Adsız dedi ki...

Ayyyy bende duygu seli yaşıyorum şuan :) Yerim ikinizi de. Selencim, güzel dileklerin için çok teşekkürler. Allah size de nasip etsin hayırlısı ile.

Bende sizi çok öpüyorum.

Banu

Adsız dedi ki...

banu,cum çok güzel bir isim burcu çok sever duru ismini allah hayırlısı ile sağlıkla kucağına almanı nasip etsin inşallah çok güzel anlatmışın burcu,mu inşallah burcu gibi bir kızın olur dilediğin gibi büyütürsün canım. nihal

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Harikaydıııı ama yaa..
Duygulanarak okudum canım..
Sevgiler.
Takibindeyim.

Burcu dedi ki...

Hayat Cafe :)

Çok mutlu ettin beni çok teşekkürler yorumun ve takibin için. Bende seni takipteyim.

Sevgiler,
Burcu

Adsız dedi ki...

Banucum guzel haberi aldigimda sende biliyorsun o kadar sevindimki gosyaslarimi tutamadim. Sen cok iyi bir anne kuseniminde cok iyi bir baba olacagindan hic suphem yok.Allahim minik melegimizi saglikla sihatle kucagina almayi nasip etsin. Burcu sana gelince banusumun da dedigi gibi icinin guselligi yuzune yansimis. ALlahim senun de kucagina bir bebis versin sende cok cok mutlu ol cnm.

Burcu dedi ki...

Berna sanırım bu güzel yorumu yapan sensin :) çok teşekkürler. Duru'ya anı olacak inşallah bu yorumlar :)
İnşallah canım benim zamanı gelince o güzel duyguyu bende tadacağım.

Çok öpüyorum seni
Sevgiler
Burcu