17 Ağustos 2011 Çarşamba

Sezen'im



Sevgili süpriz yapmış. Bilet almış Sezen Aksu'ya. Dün uçarak gittim konsere.
Sahneye çıktığı andan itibaren büyülenmiş gibi onu izledik. Hem eski hem yeni kendi şarkılarını söyledi.Konser sonunda Leylim ley, hatasız kul olmaz, resimdeki gözyaşları, samanyolu, arkadaş şarkılarından nostalji yaptı dinleyenlere :) Bir ara sahneden inip dolaştı sırayla, göz göze geldik elimi uzatsam tutabilecektim, nasıl heyecanlandığımı anlatamam. Çok keyifli çok eğlenceliydi, en kısa sürede tekrar gideceğim.






Bunalımda mısın, açarsın sezen'i daha cok dağılırsın, ağlarsın o sırada sezen sana "sen ağlama" diyordur oysa ki. Bir şey söylemek istiyorsun da beceremiyor musun sezen söyler senin yerine. Tavsiyeye mi ihtiyacın var, sezen çok yakınında. Hayata karşı direniyor musun, o sana sille tokat saldırırken; sezen'de senle yürür "acının, hasretin üstüne". Çok mu keyiflisin aç sezen'i coş. Kalbin ege'de kaldıysa güzel geçen yazın ardından, sezen'in de kalbi orada, merak etme, yalnız değilsin! Bu kadını anlatmak, tanımlamak çok zor. Hayatının her saniyesine ayrı bir anlam katabilen ulu kişilik, bilge insan, mükemmel şair, besteci, şarkıcı, espri makinesi, komedyen, aşk-sevgi meleği her şey!!! Herkes gibi acıları, kimseye nasip olmayan sevinçleri olduğu için hayata teşekkür eder sezen (unutulmayı göze alarak)...Ben de ona teşekkür ederim. İyi ki varsın ve hiç unutulmayacaksın...

2 yorum:

Noni dedi ki...

Bana da canım ablam bilet almış, İstanbul'a geldiğim zaman gitmiştik, saatler nasıl geçti anlamadık, özellikle potpori kısmı ne güzeldi di mi? konsere doyamadık, inşallah seneye yine izleme fırsatım olur...
Çok öpüyorum canım seni, kendine çok iyi bak, Moskova'dan kucak dolusu sevgiler!

Burcu dedi ki...

Noniciğim bende konserden inanılmaz keyif aldım.Konser 21:30'ta başlaması gerekirken 22:00'ye doğru başladı. Potpori kısmı da çok güzeldi ama tadı damağımda kaldı açıkçası, keşke kendi parçalarına daha çok yer verseydi diyemeden edemedim :) Bende seni çooook öpüyorum. Güzel yorumların beni sevindirdi, teşekkürler.