20 Temmuz 2011 Çarşamba

Çok güzel organizasyonlar bunlar

Geçen hafta Cuma günü arkadaşım Tolga'nın liderliğinde tekne turu yaptık.. Bir eğlendik bir keyiflendik ki sormayın.  Tolga her şeyi en ince detayına kadar düşünmüş bize keyifli anları yaşamak kaldı sadece :) Bol bol fotoğraf çektim, yemek yedim, denize girdim, şarkılar söylendi göbekler atıldı çok çook keyif aldım. Bendeniz Büyük Liman'ın serin sularında serinlerken  beyler yemek işini organize ettiler. Denizden çıkıp ızgara köfte ve tavuklarımızı midelerimize indirdik. Mutfak kısmına karışmamak meğer ne kadar güzel bir şeymiş :)


Tanıştırayım sol baştan 
(Aylin-Nergis-Nuray-Tolga-Nazik-Suzan-Şerife-Mete-Erdinç-Aybike)


Şirinler







Burası Büyük Liman. Açıkçası Marmara'da denize gireceğimi söyleseler inanmazdım. 
 Deniz temiz ve sakindi. Kendimi şehir dışında tatilde gibi hissettim.


İşten çıkıp denize girebilmenin keyifi anlatılmaz yaşanır :)
Deniz o kadar çekiciydi ki dayanamadım arkadaşımın şortunu ve bluzünü giyip atladım inanılmaz keyif aldım. 


Gece ay dolunaydı..



Tolga'ya bize bu güzel anı yaşattığı  için bir kez daha teşekkürler :)

Hiç yorum yok: