6 Haziran 2011 Pazartesi

Güzel geçen haftasonu'nun ardından..


Hafta sonu çok keyifli geçti. Cumartesi günü kız arkadaşlarımla Leb-i Derya
Restaurant'ta kahvaltı yapmaya gittik. Ben mekanı çok beğendim. İç açan dekorasyonu
güzel manzarası, lezzetli kahvaltısı ile gönlümde taht kurdu :)



Tanıştırayım sol'dan Nuray-Suzan-Banu-Me-Nazik :)


Leb-i Derya'nın güzel manzarası






Kahvaltıdan sonra Nuray'ın oğlu Derin'i yemek istedik fakat 
annesinin yakasını bırakmadı. Anne olmak güzel bir his olsa gerek..



Hava inanılmaz sıcaktı..
Kızlardan ayrıldıktan sonra hızımı alamayıp Beşiktaş pazarına gittim.Yolun ortasında  bu tatlıyı gördüm. Sıcaktan bunalmış, yolda yürürken oturdu :) ayranını içe içe serinliyordu :)

Umarım sizlerin hafta sonu güzel geçmiştir.

Mis Pudra

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Oyy kuzum benim
Her hafta sonun birbirinden guzel gecsin insallah.
Ben seni cok seviyorum

Bernuş'un