14 Haziran 2011 Salı

Annem Nice Senelere..





Bir erkeğin ne yaparsa yapsın asla yükselemeyeceği mertebedir ANNE'LİK..


9 ay bir bedende çift insan olarak yaşamak mı bu kadar yüceltir bu ruhu? 


Gecenin bir vakti en tatlı uykusundayken cıyak cıyak bağırarak onu uyandıran varlığı bağrına basacak kadar asil, o varlığın hayatı boyunca hiç üşenmeden ve yüksünmeden pisliklerini temizleyecek kadar fedakar, o varlıkla büyüyüp gelişecek kadar bebek o varlığa kol kanat gerip onu sonsuza kadar koruyacak kadar güçlü olabilen kutsal varlığım.


Ne olursa olsun kayıtsız ve şartsız olarak  tarafımı tutacak tek, yegane, biricik insan.
Yeryüzünde saygı görmeyi en çok hak eden, kokusu kimseye benzemeyen. "öl" dese uğruna tereddütsüz "ölürüm" dediğim tanrıça.


 İyi ki doğmuşsun annem iyi ki varsın :)


Seni çok seviyorum
Kızın









1 yorum:

Adsız dedi ki...

oooo canım kızım benim çok teşekkür ederim annelik böyle bir şey çok güzel anlatmışın allah isteyen herkezi evlat sahibi yapsın ama senin gibi hayırlı evlat nasip etsin benim güzel kızım bende seni çok seviyorum iyiki benim kızımsın seni çok öpüyorum ...