19 Mayıs 2011 Perşembe

Arrivederci

Bir süre yazamayacağımdan dolayı  bu aralar yaptıklarımı kısa kısa anlatmak / yazmak istedim.


Geçtiğimiz hafta Old City Comedy Club'ta "Ay ışığı tarifesi" alı oyuna gittik. Kadınların yaşadıkları durumları bazen traji komik bazende çok güzel taşlamalarla vurgulayarak sunuyorlar. Oyun interaktif  ayrıca içkinizi yudumlarken bir taraftan sahnedeki oyuncuya da laf atabilmenin keyfi bir başka. Farklı bir tiyatro deneyimi yaşamak isterseniz tavsiye ederim.



17 Mayıs Salı günü İKSV'de Hoovephonic konseri vardı. Konser muhteşemdi. Şarkıların hepsi birbirinden güzel. Sometimes isimli şarkıları ayrı bir güzel..


Geçen hafta Bursa Dağ Köylerine fotoğraf çekmek için gittik. Muhteşemdi.. Grupta Atlas dergisinin fotoğrafçısı Fatih Özenbaş ve tatlı eşi Tuğba Özenbaş bize çekimlerimizi daha doğru ve daha bilgili bir şekilde yapabilmemiz için destekte bulundular. Bursa'da ilgimi en çok çeken insanların bizleri tanımamış olmalarına rağmen sıcak, samimi, güler yüzlü ve hoş görülü olmalarıydı. Böyle insanlar kalmış demek bir umut oluyor bünyeye.



Evett bugün Kapadokya yolcusuyuz. Arkadaşım Selen ile birden kararlaştırdığımız bir plan oldu. Son bir aydır oldukça yoruldum tatilim erken geldi.. Yüklerimi Kapadokya'ya bırakmak için gidiyorum. Çok güzel fotoğraflar çekip, tazelenmiş olarak dönüp geleceğimi umut ediyorum. Fotoğraflarımı sizlerle paylaşacağım.. Ben dönene kadar kendinize iyi bakın, sizleri seviyorum.

Mis Pudra

3 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kızım evet ihtiyacın vardı çok yoruldun dinlenip keyfini çıkartmaya bak bol bol resim bekliyoruz senden çünkü benimde gitmek istediğim bir yer iyi tatiller diliyorum seni çok çok öpüyorum annen

Burcu dedi ki...

Saol annem :)) canım annem :)

Selen dedi ki...

Yolculuk bitti bile:( rüya gibiydi herşey.. çok güzeldi yanımda en sevdiğim dostum ile unutamayacağım peri şehrini yaşadım bir an o peri şehrinde kalıp eskilere tanıklık yapmak istiyor insan yada aklındakileri ordaki bir mağaraya bırakıp geri dönmek istiyor ama olmuyor işte...