29 Mart 2011 Salı

iyi ki varsın anneannem













Minik anneannem nurişim..
Ailemizin en büyüğü en önemli ferdi.. Ondan tatlısı yok, onun evi gibisi yok.
Bir huzur vardır evinde. Ailede kimin ne sevdiğini tek tek bilendir. Her yaştan kişi ile iletişim kura bilendir. Dediğim dediktir ama  o kadar da olsun değil mi? Anane o :)

Cumartesi günü tüm çocukları ve torunlarıyla doğum gününü kutladık.Nasıl sevindi nasıl keyiflendi.



Zamanın bütün izlerini yüzünde taşıyan, darbeler almış ama o yeşil gözlerindeki ışık hiç sönmemiş. Otorite sahibi, şirin, nur yüzlü, akıllı, tutumlu, keyif insanıdır :) Kaç kişi vardır ki hayatının bütün günlerini sevdikleri için güzel dilekler dileyerek geçirsin.. Elleri öpülesi, baştacı edilesi, nurişim.




İyi ki doğmuşsun canım pamuğum, sen hep bizimle ol sana bir şey olmasın.

Seni çoookk seven torunun
Burcu




1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım torunum benim bende seni çok seviyorum çok merhametli duygusal sevgi dolusun hepberaber iyi günler görelim inşallah allah sanada senin gibi temiz sevecen merhametli güzel bir kız çocuğu versin seni çok seviyorum aneanen canım benim bende anneannene katılıyorum öpüyoruz seni güzel yürekli kızım benim annen