19 Mart 2011 Cumartesi

Hafta sonunu güzel karşıladık


Bu akşam Cevahir Tiyatro sahnesinde oynanan "Kadın Sığınağı" adlı oyunu izlemeye gittik. Oyun tek kelimeyle süperdi. Bir erkeğin yazmasına karşın kadınların sorunları , yaşamları ancak böyle guzel dile getirilir. Kah güldük kah hüzünlendik ama keyifle izledik. Kadın sorunlarını sergileyenlerin hepsi kadın olunca sanırım iyice hissederek oynadılar çok etkileyiciydi. 




Oyundan çıktıktan sonra D&R gittik. Zülfü Livaneli'nin yeni kitabı Serenad isimli romanını gördüm. Hani bazen olur ya bir anı canlanır gözünüzün önünde içine çeker birden o anda olursunuz bir kaç saniyeliğine, işte öyle oldu bir şey beni çekti kitaba ilk sayfayı okurken bunu hissettim ve hemen aldım. Birde son zamanlarda çok ünlü olan Evrenden Torpilim Var adlı kişisel gelişim kitabını aldım, puf'ta çok sevdi :)







 Pu'um hafta sonu olduğunu hissediyor sanırım baksanıza keyfine diyecek yok :)

Harika bir hafta sonu dilerim ..


Hiç yorum yok: