12 Mart 2011 Cumartesi

Cumartesi Neşesi

Uzun zamandır yazmak gelmiyordu içimden şu blog kapatılması durumları yaşanınca.. Ama yazmayı çok özledim :) Bugün Nurişim (anneannem) ile annemi kahvaltıya götürdüm. Hava harikaydı. Hanımları eve bıraktıktan sonra Balat'ta dolaştım biraz fotoğraf çektim ..













Nurişim













Güzel annem













Bu güzel kolyeyi annemden yapmasını istedim, tasarım bana ait uygulama anneme :)






























Fotoğraf çektikçe kapılara olan ilgimin olduğunu da öğreniyorum, beni nedense çok çekiyorlar.








































































































































































Süpprizzz :) sokaklarda gezinirken birde ne göreyim cemile :)






























Bakar mısınız güzelliğine?

Güzel bir cumartesi bitti.. Sizin ki nasıl geçti hadi cevap verin bakalım :)
Sevgiler

Hiç yorum yok: