12 Şubat 2011 Cumartesi

El yapımı taç'lar bunlarrrr

Çok keyifli bir cumartesi günü geçirdim. Sabah arkadaşlarımla nişantaşı 'Zamane Kahvesinde' çok lezzetli bir kahvaltı yaptık. Ardından ver elini Eminönü :) yaptığım mandal magnetlerin son rötuşları için malzeme aldım. O kalabalıkta dolaşırken Marputçular Çarşısına biri beni çekti, adeta kendimi kaybettim. Renkli keçeleri gördüm, oradaki kişilerle sohbet ettim, kolye, yüzük, toka, ve taç yapıldığını öğrendim, ben taç yapmak istedim. Fakat taç iskeletini bulana kadar baya bir zaman geçirdim ama değdi. Yaratıcılık tamamen size kalmış böcek,balık,kelebek,melek her türlü motif var. Eve gelir gelmez kafamda tasarlayıp uyguladım :)

Bakalım beğenecek misiniz?







5 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim çok güzel olmuş hepsi birbirinden güzel harika ellerine sağlık canım kızım benim öpüyorum seni....

Burcu dedi ki...

Saol annem :)

Selen dedi ki...

Aa çok güzel olmuş yewrum. Süperrr

Adsız dedi ki...

Pes doğrusu süper :) Yaratıcılıkta sınır tanımıyorsun artık Burcu'cum, eline sağlık :)

Banu

Burcu dedi ki...

Teşekkürler kızlar ;) beğendiğiniz modeli söylemeniz yeterli.

Öptüm çok