4 Şubat 2011 Cuma

Çünkü adım kadın kadınım hükmüm yoktur!

Hürriyet gazetesini gezerken gördüm haberi. Ünlü isimler kadın olmanın zorluklarına dikkat çekmek için poz vermişler ve o kadar güzel anlatmışlar ki, paylaşmak istedim.











İşverenlerin emziren anneye anlayışı vicdani sorumluluk


















Anlamaya çalışmak anlamanın yarısından ileridir











Çocuk yaşta evlilik utanç verici


















Okuma hakkı











Ev kadınlarına isteğe bağlı sigortalılık olanağı sağlanıyor ama
primlerin yüksekliği ve eşe bağımlılık yüzünden sigorta yaptıramıyorlar.


















Namus bacak arasında aranmaz!












Kadın erkek eşitliği


















Hani onlar çiçekti!












Kadın üzerinde ego tatmini. Kadını cinsel bir obje olmamalı!

Haberin tamamına buradan ulaşabilirsiniz.
Resimler ve haberin tüm detayları www.hurriyet.com.tr'den alıntıdır.

4 yorum:

Selen dedi ki...

Evet çok güzel bir adım inşallah işe yarar. Daha çok yol kat etmemiz lazım toplum adına doğuda insanlar neler yaşıyor.

Burcu dedi ki...

Haklisin canım, ama bu tarz hareketler umut ışığı adeta.
Öpüyorum

Ceren dedi ki...

Güzel,bu arada resimdeki evlilik furkan kızılay'a uymaz.Çok çeker o teyzeden valla onun işi zorrrrr:))

Burcu dedi ki...

Halasının kuzusu ben sana anlatırım bir ara olur mu?

Öptüm seni :)