6 Şubat 2011 Pazar

Balat Gezisi

Fotoğrafçılık kulübünden bahsetmiştim hatırlarsanız. İlk çekimlerimizi gerçekleştirdik.
Güneşli bir pazar günü olduğu için şanslıydık :) Çekimler başladığında, hangi modda çekmeliyim? Nerede dursam daha iyi açı alırım? Ayar nereden yapılacaktı?  gibi bir sürü sorularla cebelleşirken birde baktık ki bir sürü fotoğrafımız olmuş.. Fotoğrafçılıkta en çok hoşuma giden taraf her şeyi ama her şeyi farklı bir gözle izleyip, görüp, küçük detayları kaçırmamak / öğrenmek. Mutlaka eksiklerim var ama çektikçe düzeleceğini söyledi hocamız. Sizi fotoğraflarımla baş başa bırakıyorum :)



































































5 yorum:

Selen dedi ki...

Canım resimlerin hepsi ilk çekim için çok iyi..çok güzel.

Burcu dedi ki...

Saol yavrum :)) daha çok basindayim.
Öptüm seni.

Adsız dedi ki...

canım çok beğendim resimler çok güzel çok canlı ellerine sağlık yeni olmana rağmen çok iyi öpüyorum seni kızım.

rafi dedi ki...

Burcum , sponsorluk ile ilgili tüm kaygılarım bu fotoğrafları gördükten sonra kayboldu :)) acemi halleri bile çok iyi.

Burcu dedi ki...

Annem,
Teşekkür ederim. Bakalım bundan sonrakiler nasıl olacak heyecanla beklemekteyim ;)

Rafi'm,
Sen olmasaydın bu resimlerde olmayacaktı, buradan da bir kez daha teşekkür ederim.

Öptüm sizi ;)