21 Ocak 2011 Cuma

Mandal's

Yeni ciciler yaptım ben..Kendime ait zamanlarda bir şeylerle uğraşmak, ortaya çıkan ne ise bunu ben yaptım demek o kadar iyi geliyor ki. Ne bunlar dediğinizi duyar gibiyim :) Buzdolabı magneti, tabi eksiklerim var Eminönü'ne gidip mıknatıs alıp silikonla yapıştırdıktan sonra hediye etmeye başlayacağımdır. Aslında bu mandal fikrini bir blogta gezerken gördüm "fakat blog'un ismini hatırlamıyorum malesef :( " bende denemek istedim boyarken çok keyif aldım umarım hediye ettiğim kişilerde beğenirler.

Keyifli hafta sonları


6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzeller canım, ellerine sağlık benim becerikli yaratıcı arkadaşım.

Banu

Burcu dedi ki...

Saol canım benim :)

Selen dedi ki...

Nasıl yaptın becerikli hatun
çok cici görünüyorlar kuş :)

Burcu dedi ki...

Teşekkür ederim :) Mandalları önce akrilik boya ile 2-3 kat beyaza boyadım. Daha sonra, toplu iğnenin arkasıyla, zevkime göre seçtiğim akrilik boya ile noktalar yaptım.

Öptüm seni kuzu :)

1Gül dedi ki...

çok güzeller :) bende yaptım beklerim :)

Burcu dedi ki...

Gül süper :) tebrikler..

Takip edeceğim

Sevgiler,
Burcu