19 Aralık 2010 Pazar

Yolculuk..



Yolculuk tek'liktir. İki tarafa da uzak, bir an'dır yaşanan. Kendiyle baş başa kalmak.. Bazen insan sonsuza kadar gidebilirmiş gibi hisseder. Hayata biraz moladır. Hiç tanışılmayan, taşınılmayacak bir otobüs dolusu insanın içinde kendi içine gömülmektir. İşim gereği Cuma günü Bursa'ya gittim. İlk defa şehir dışına yalnız çıktığım için çok heyecanlıydım. Keyfini çıkarttım kitap okudum, müzik dinledim, film izledim, internete girdim oldukça keyifliydi.




























Feribota binince sıcacık salebimi alıp cam  kenarında deniz'in tadını çıkarttım.















Soğuk, yağmurlu ve kasvetli..














Bırakılan var gelinen yerde, gidilecek yerde özlem giderilecek olanlar.











































Bursa Nilüfer'e indiğimde oldukça sisli, sıkıntılı bir hava vardı.














Bursa'ya gidilir de İskender yenmez mi ? 1867 de kurulmuş olan Kebapçı İskender de yediğim bu lezzet İstanbul'da yediğim hiç bir İskender'e benzemiyordu.



Meşhur sütlü kadayıf tatlısı, yedim tabiki :)

Dönüş yolu her ne kadar gözümde bitmemiş olsa da tek başına yaptığım bu küçük gezintiden mutlu döndüm.Yolculuk bence döndüğünde her şeye  farklı bakabilmek, dayanma gücünü şarj etmektir.

Sevgiler,
Burcu

5 yorum:

Selen dedi ki...

Canım benim keşke yanında olabilseydim..İskenderi bir başka görünüyor Bursa'nın.. tatlısıda öyle..Keyif aldığına sevindim.

Adsız dedi ki...

afiyet olsun canım karnım açıktı ki toktum çok güzel görünüyorlar.

Nursel

Burcu dedi ki...

Selenim saol başka sefere inşallah :)

Teyzecim gerçekten çok lezzetliydi.

Öpüyorum

Adsız dedi ki...

canım benim keyif aldığına çok sevindim bazen yanlız yapılan yolculuklar çok iyi geliyor bende çok severim iskender,in ve tatlın çok güzel görünüyor çektiğin resimler,de öyle afiyet olsun canım kızım benim öptüm seni. Annen.

Burcu dedi ki...

Canımm annemmm saol :)