10 Aralık 2010 Cuma

Çıstak Çıstakk


Müsaadenizle bugün şımarık olmak istiyorum :)
Neden mi ? Şirketimiz kısa zaman önce başka bir firmaya satıldı aslında bu süreç çok can sıkıcı ve köklü bir değişim. Fakaat geçtiğimiz haftalarda grup firmalardan biri Fotoğrafçılık klubü kurdu ve üye firmalardan da isteyen kişilerin katılabileceğini belirttiler. Bu etkinliğin sonucunda sunumlar, eğitimler, geziler, fotoğraf atelyeleri gibi etkinlikler düzenlecek ve bunların sonucu olarak da proje gurupları oluşturup Prof. Dr. Sabit KALFAGİL, Doc.Dr. Oktay ÇOLAK gibi akademik, Fatih ÖZENBAŞ, Ali İhsan GÖKÇEN gibi üstadlardan danışmanlıklar alarak projeler gerçekleştirilmesi planlanıyor. Açıkcası gelen maili ilk okuduğumda çok hoşuma gitmişti fakat profesyonel makinam olmadığı için bu gruba katılabileceğimi bilmiyordum ta ki dün akşam organizasyondan sorumlu kişi ile görüşünceye kadar. Evet amatör makinem bile olsa çekimlere katılıp eğitim alabileceğimi öğrenince çok mutlu oldum ben :) Bu ay içinde çekimlere başlanacak, gelişmeleri sizinle paylaşacağım. Mutluluğumun ikinci nedeni ise izleyici sayım bugün itibari ile 30 oldu bu hafta başından beri her gün yeni kişiler listeme eklendi, umarım bu sayı gün geçtikçe artar, beni takip eden herkese kocaman sevgiler.

Harika bir hafta sonu diliyorum

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevindim bebeğim mucukkkkk
Seviyorum seni ben çok ama çok.

Berna

Burcu dedi ki...

Canım Berna'm çok teşekkür ederim :)
Bende seni çok seviyorum.
Öpüyorum,
Burcu

Adsız dedi ki...

Senin adına çok sevindim canım, bu satış süresi çoğu insan için birçok sıkıntıyı beraberinde getirirken sana güzel şeyler getirecek olması çok sevindirici ve başkalarına da umut olacak birşey.

Hayırlı olsun canım.
Banu

Burcu dedi ki...

Saol canım Banu'm benim.

Adsız dedi ki...

canım kızım benim hayırlısı olsun başarın kat kat artsın inşallah çok sevindim senin için öpüyorum seni canım kızım benim başarılar annen

Burcu dedi ki...

Canımm annem benim saol :)