17 Kasım 2010 Çarşamba

Kurban Bayramı


Nice mutlu bayramlara :)

6 yorum:

Miniature dedi ki...

Bayramınız Mübarək,neçə belə bayramlara ;)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Bayramın mübarek olsun burcuuuu:)blogunu arkadaşım tavsiye etti.çok sewdim ve takipteyimm:)

Burcu dedi ki...

Miniature ve Moda Gezgini bloglarınızı takip etmeye başladım umarım yorumlarınızı da sık sık paylaşırsınız blogumda :)

Sevgiler
Burcu

Mirza dedi ki...

blogunuzu takip ettim, tam yorum yazıp bayramınızı kutlayaaktım ki """Miniature ve Moda Gezgini bloglarınızı takip etmeye başladım umarım yorumlarınızı da sık sık paylaşırsınız blogumda :)"""
yorumu ile karşılaştım. İnan ki yorum yazmak içimden geldi. Geçmiş bayramınız mubarek olsun.

Burcu dedi ki...

Mirza Merhaba

Hoşgeldin bloguma :) bayram hediyesi oldunuz bana uzun zamandır farklı takipçilerden yorum almamıştım çok mutlu oldum.Geçmiş bayramın kutlu olsun.
Daha sık yazışmak dileğiyle
Sevgiler
Burcu

Mirza dedi ki...

hoş bulduk. ee yeni yazılarınızı bekliyorum.