30 Kasım 2010 Salı

Durukan'a Veda


Dostluk; bu cümlenin hayatımdaki yeri o kadar büyük ve derin ki. Dostluk gerektiğinde iyiliğimi isteyen ve bu yolda beni kırmasına canımı yakmasına izin verdiğim yegane insanlardır. Dostluğun illaki beraber vakit geçirmek olduğuna inanmıyorum, ya da üç ay beş ay görüşmese konuşmasa da dost denilen varlık kaldığı yerden devam edebilmelidir bence. "Ben senin dostunum,ama başın dertte de olsa, benden yardım istesen benim için hiç bir zaman benden önce gelmeyecek senin isteklerin" dediğin anda o insanın dostluk kelimesini haksız yere kullandığına inanmaya başlarım. Gereğinde elindekini bırakıp diğerine yardıma gidebiliyorsan dostusundur insanın. Ya da sizi olduğunuz gibi kabul eden gerektiğinde tartıştığınız, gerektiğinde sarılıp anlaştığınız insandır dost. Önemli olan dost kavramının kapsadığı şeylerden haberdar olanların konuyla ilgili fikirleridir ki, onlar da olmasaydı bu satırlar burada olmazdı değil mi?

Durukancığım askere gidiyor, 2 senedir birlikte vakit geçirdik fakat 2 seneye çok güzel anlar sığdırdık. Hani istediğiniz zaman kafasını ağrıtabilceğiniz birlikte gülmekten büyük zevk aldığınız sadık dostları vardır ya insanın işte onlardan biri Durukan. Askerlik bir erkeğin hayatında ki en zorlu süreç. Umarım rahat bir askerlik yaşarsın..

Gönlümüz seninle Durukan, o güzel askerlik anılarını anlatacağın günleri sabırsızlıkla bekliyorum! Sen yeterki çabuk gel,ben dinlemeye razıyım.



Sevgiler
Burcu

2 yorum:

Selen dedi ki...

Canım Allah kavuştursun..
Güle güle gitsin gelsin :)

Burcu dedi ki...

İnşallah canım :)