10 Kasım 2010 Çarşamba

Dolu Dolu bir hafta sonu















Belki üstünden çok zaman geçti fakat ancak vakit bulabiliyorum yazmaya. Cuma akşamı bizde kalmak için annem geldi ve çok keyifli bir hafta sonu geçirmeme sebep oldu.














Cumartesi günü güzel bir kahvaltının ardından Ye sev dua et filmine gittik.Film çok müthiş diyemem dram unsurları taşıyan uzun bir filmdi. Mutsuz bir kadın ve bu kadının, hayatını mutluluk dolu bir hale getirmek için gösterdiği çabayı anlatıyor. İtalya da geçen bölümler çok akıcı ilerledi ama Hindistan sahnelerinde sıkıldığımı itiraf etmeliyim.











Akşam Cevahir Sahnesinde oynanan Ölüleri Gömün adlı oyuna gittik.Bilet almadan önce oyunu araştırırken Musa Uzunlar ve Civan Canova'nın isimlerini gördüğümde tamam bu oyuna gidilir demiştim ama bu sefer oyunculuk olarak hayal kırıklığına uğrattılar. Kötü çeviri bir oyun. Kötü dublajlı, sıradan bir film izlemek gibiydi. Oyunda savaşın kötü olduğu vurgulanmak istendiyse de  bence başarılı bir oyun değildi.








































Pazar günü Nişantaş'ındaki Galata Muhallebicisine kahvaltı etmeye gittik.Genel olarak menüsü zengin,sadece tatlılar değil,kahvaltılık,ana yemek,çorba,sandviç ve salata çeşitleri var.Fiyatları da Nişantaş'ındaki çoğu yere göre oldukça ucuz. Bahçesi geniş konforlu ve ferah.














Her şeylerine kefilim hastasıyım desem yeri var :) Vedat Milor nişantaşı'ndan bildirdi :))

4 yorum:

Selen dedi ki...

Çok güselll bende bende...
Ama tabii Nihal teyze sana içeri girelim demiş sen girmeyince hasta oldun işte..
Anne sözü dinle biraz :)

Burcu dedi ki...

Dedi ama.. masa kurulmuş herkesin keyfi yerinde.. o yüzden kimsenin rahatını kaçırmak istemedim.. Seninle de gideriz Selencim :)

Adsız dedi ki...

Canım benim çok güzel bir hafta sonuydu çok teşekkür ederim ama sonrası kötü oldu hastalandın çok üzüldüm içeri girerdik sen üzerine düşmedin bende çok üşümedin diye ısrar etmedim neyse allahtan çabuk iyileşiyorsun yarın daha iyi olursun inşallah da işe gidersin sıkıldın artık öpüyorum seni canım kızım benim......

Burcu dedi ki...

Ben teşekkür ederim annem :)

Öptüm seni