12 Kasım 2010 Cuma

Doğum günüm




Hayat çok tuhaf... çocukken zaman çok yavaş geçer. sonra bir bakmışsın otuzküsür olmuşsundur...ve çocukluğundan ne kaldıysa birikmiştir hafızanın bir kutucuğunda..
Işıkları söndürüp bir mum yakmışsındır. Gözlerini kapatmış, yaşadıklarını düşünmeye başlamışsındır, geçmişinin hatırına. Daha dün gibi hatırlıyorsundur annenin kızartmış olduğu patatesleri..öyle değil baba böyle böyle dediğini..Abinin elindeki son parasıyla lunaparka gittiğini..Bisiklete binmeyi,ana okuluna giderken yediğin bezeleri,matematik dersinde ki sıkıntılı anları,ilk aşkını..
Seneler geçmiş ve sen, her şeye rağmen, bir iskelenin ucunda oturarak, bazı kararlarını kendin vermeye çalışmaktasındır veya verdiğin kararların arkasında durmaya çalışarak, hayatla mücadele etmeye kararlısındır. 
Seviyorsundur ve hatta seviliyorsundur doğum gününde ilk arayan kişi tarafından... 
Yaş kaç olursa olsun yine de, farketmenin verdiği huzur ile hatırlamaktasındır geçmişini,kızarmış patatesini,bisikletini,bezeleri,lunaparkı, anneni, babanı...

annem...
anneciğim...
babam...
babacığım...

allah uzun ömürler versin...
versin ki...
ödeyeyim borcumu.
olabildiğince ödeyeyim.

yetmez her şeye rağmen ama...
yine de...
ödeyebileceğim kadar ödemek isterim...


sevgilim,
nice sevgiler yaşadım güya
seveceklerdi sonsuza dek veya 
seveceklerini sanmıştım
safça...

senmişsin sevdiceğim,
senmişsin hikayemin sonu.
gökten düşen elmamın sahibi.
bir senmişsin.
bir de ben.
bir de dualarını esirgemeyenler...


iyi ki varsınız sizleri çok seviyorum..


burcu

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım kızım benim iyi yürekli temiz kalpli canım kızım benim sen benim herşeyim oldun kızım anam babam arkadaşım herşeyimi paylaştığım güzel kızım gülen yüzün hiç solmasın allah herkeze senin gibi bir evlat nasip etsin sanada senin gibi bir evlat nasip etsin inşallah sen herşeyin en iyisine en güzeline layıksın bende sana iyi bir anne olduysam ne mutlu bana rafiyle birlikte mutluluklar diliyorum sizi seviyorum seni çok seviyorum canımsın cansın kızım benim doğum günün kutlu olsun çok öpüyorum çok şanslı bir anneyim senin gibi bir kızım olduğu...

Selen dedi ki...

Canımmmm, kuşum, dostum, arkadaşım,
kankamm sevgilimm
İyi ki varsın sen.. Dostluğu senden öğrendim. Duvarları birlikte yıktık.
Doğum günün kutlu olsun nice yıllara birlikte.

Adsız dedi ki...

Oyyyy ne güze yazmışsın
Canımsın sen benim :)
Berna

rafi dedi ki...

Burcum ,

yazılacak o kadar çok şey var ki... beni biliyorsun gözlerinin derinliğine bakarak, konuşarak ifade etmeyi tercih ederim , çünkü yazabileceklerim bu ifadeleri, duyguları taşıyamaz.

İyi ki doğmuşsun yavrum , iyi ki benimlesin , herşeyim.


Biliyorsun di mi ... çoook...

Adsız dedi ki...

öncelikle buraya yorum yazanların gelmiş,geçmiş doğum günlerini kutluyorum. gercekten zaman cok cabuk geçiyor . insan zamanın nasıl gectiğini anlamıyor...gezdinmi dolaştınmı sehiir dışına mıcıktın yada evde vakitmi gecirdin hiç analamıyorsun hemen saat gec oluyor ama bana göre büyüklerimizin zamanı yavaş geçiyor diye biliyorum çünkü büyüklerimiz işe gidip evi gecindirmek içinçalıstıkları için zamnın yavas geçtini bilyorlar bana göre. bu arada halacığım seninde doğum günün kutlu olsun nice yıllara... ceren askın

Burcu dedi ki...

Seni yerim ben minik kuzu teşekkür ederim halacım :)