22 Kasım 2010 Pazartesi

Doğum günü ve bayram'ın ardından

Uzun bir bayram tatilinin ardından herkese merhaba.

 Doğum günümde ilk olarak iş yerindeki arkadaşlarımla  kutlama yaptık.













Zara'dan beğendiğim Mont'u almışlar çok mutlu ettiler beni :) Buradan tekrar teşekkür ederim.



Akşam Selen'im süpriz yaptı  evde küçük bir kutlama yaptık.Grip olmuş olmamın sıkıntısıyla fırt fırt burnumu çekerek pastamı üfledim. 















Bol bol film seyrettik















Büyüklerimizin ellerini öptük













Bol bol tatlı yedik













Dostlarımızla (Banu &; Orkun) çok keyifli kahvaltı yaptık.




IKEA'ya gittik bu lambayı bugün motivasyon olması için aldım.
Masamda şık oldu. Benim için bayram hem keyifli,hem eğlenceli hemde dinlenerek dolu dolu geçti,fakat tabi ki çabuk geçti. Umarım sizlerinde bayramı güzel ve keyifli geçmiştir.



İyi haftalar iyi çalışmalar :)

3 yorum:

Mirza dedi ki...

mutlu yıllar

Burcu dedi ki...

Teşekkürler Mirza :)

Adsız dedi ki...

canım kızım benim mutlu bir yıl olur inşallah ağzınızın tadı hep bayram gibi tatlı olsun öpüyorum seni iyi çalışmalar benim güzel kızım annen