22 Ekim 2010 Cuma

Yangın olur biz yangına gideriz














19 Ekim Salı günü çalışma yaşamını her zaman kesintiye uğratabilen yangınlara karşı alacağımız önlemlere daima hazırlıklı olmak adına şirket çalışanlarımıza Yangın Eğitimi ve Tatbikatı organize ettim. Yangın eğitimi istediğim kadar verimli geçmediyse de tatbikatta oldukça eğlenceli vakit geçirdiğimi söyleyebilirim :)













He-man :)



























Birazdan yangın söndüreceğimdir
allah allah çekilin tulumbacı Burcu geliyor













Burada nasıl yangın söndürülür kısaca öğreniyordum.Uzakta olmama rağmen inanılmaz bir sıcaklık geliyordu yüzüme.













Hiç uğraşmayın resimde beni aramaya çünkü ben yokum.Resmi çeken kişi benim :)) İtfaiye Eri olmanın ne kadar zorlu bir görev olduğunu bir kere daha anlayıp,işime ve görevime olan bağlılığım artarak eve geri döndüm.

İyi hafta sonları

Hiç yorum yok: