6 Ekim 2010 Çarşamba

Scorpions Konseri














Lise 1. sınıfa giderken Rafi (Eşim) bana tarih derslerinde walkmeninden Scorpions'un
şarkılarını dinletirdi,kulaklığı gizlice uzatırdı yoksa başka türlü bitmezdi bize o ders :) İlk dinlediğim şarkıları Still Loving You sonrasında sırayla diğer şarkılarını tanıdım.Dinlediğim her şarkıdan sonra "işte işte en güzeli kesinlikle bu" dediğim ve her şarkısı birbirinden güzel olduğuna inandığım grubun müzikal kariyerlerine veda edeceklerini duyduğumda bu konsere gitmemiz lazım diye düşündüm.
















2 Ekim Cumartesi günü konser için Maçka Küçükçiftlik Parkına gittik.Son konserleri olacağı için çok beklentiliydim.Eski şarkıların tadını çıkaracağımı düşünürken yeni albümlerindeki şarkılarla konsere başladılar.Ses düzeni çok kötüydü. Zaten ayakta olduğumuzdan dolayı rahatsızım birde önümdeki hatunun kafa sallamaya başlaması beni oldukça gerdi, saçları ağzıma çarpıp çarpıp durdu.Seyirci ruhsuzdu grup coşturmak için oldukça uğraştı.
İlerleyen saatlerde de belime saplanan ağrı ile konser benim için eğlence olmaktan çıkıp işkenceye dönüştü.















Scorpions gibi bir grubun son veda konseri bu şekilde olmamalıydı.

Hiç yorum yok: