16 Ekim 2010 Cumartesi

Limonlu Bahçe de Keyif

Harika bir cumartesi günüydü. Sabah kalkıp tazelendim.. duşumu alıp çıkmak çok rahatlatıyor beni. Ardından Banu'mla buluşup Limonlu Bahçe'nin yolunu tuttuk. Önce hasretler giderildi muhabbetler edildi sonra harika bir kahvaltı kuruldu masamıza..Gitmediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum, zamanın ve gündelik hayatın yok olduğu bir atmosfere sahip bahçe. Sessizlik dinginlik hakim.Chill-out veya trip-hop tarzında çalınan müzikler de mekana öyle uyum sağlıyor ki terapide gibi oluyorsunuz.

Yumurtalı ekmek'ten,sucuğa,bal'dan,zeytine,yumurta'dan nutelle'ya kadar doya doya kahvaltımızı ettik sohbet eşliğinde.Hemde 20 TL'ye. Ortam muhteşemdi bahçenin içinde ferah bir mekanda olmak ne iyi geldi..














Reyhanımız :)














Şehir yanı başımızda gürültüsü çook uzaklarda



















Bu minişi çok sevdim o kadar uysal ki gün boyunca
kucağımda rüyalara daldı bana da huzur verdi














Sizi seviyorum



























Bir parça nefes
















Keyif yapmadan olmaz değil mi?











































Güzellik














Umarım sizin haftasonu keyfiniz de benimki kadar renkli geçmiştir.


İyi Pazarlar şekerler  

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten hafta sonları gezip dolasa bilriz ohhh ne rahat iyikide hafta sonu varrr...............



cerenaskın