15 Ekim 2010 Cuma

İggle Piggle Burcu
















Kış geldiğinde İggle Piggle gibi elimde battaniye ile dolaşıyorum, adeta bütünleşiyorum onunla :) Bu aralar sabahları uyanmak çok zor geliyor,isteksizce yorgandan ayağımı çıkarıp  hazırlanmak o serinliği hissetmek küçüklüğümden beri zor gelmiştir bana, annem işe giderken beni de kreşe bırakırdı, o zamanlarda aynı hisle hazırlanırdım halada o his benimle..üşümek dışarı çıkmak.. Havanın karanlık olması da cabası tabi..Bu mevsim geçişlerini hiç ama hiç sevmiyorum.
Böyle havalarda evde battaniye altında film seyretmek istiyorum, çekirdek çitliyip keyif yapıp Annemin yaptığı yemek kokusuna uyanmak istiyorum, mümkünse zaman kavramı olmasın. Neyse sizinde içinizi karart mayayım.. Neyseki haftasonu hareketli geçecek.
Gene yazacağım dır.

İyi hafta sonları

3 yorum:

Selen dedi ki...

Bu gece bahçesine bayılıyorum.. Yakalıyamıyorum artık.. İgıl Pigıl benimde favorim.. Benim modum..

Burcu dedi ki...

Ben denk gelirsem seyrediyorum, ararım seni :)

Selen dedi ki...

Tamam özledim nezamandır izlemiyorum.