17 Ekim 2010 Pazar

Ailemizin yeni üyesini tanıştırayım :)



Büyük lokma ye büyük söz konuşma demiş atalarımız ne kadar doğru..Evimizde küçük bir pisimiz var hayatımıza ortak oldu .Kedi sahibini kendi seçermiş derler..
Evde kesinlikle karşı olduğum,istemediğimdi. Şimdi eve geldiğinden beri yanımda.. sokulması,uyuyup kalması,sürekli benimle yakın olmak istemesi,beni izlemesi, tüm olumsuzlukları unutturdu. Umarım birbirimizin dilinden anlarız umarım güzel zamanlar bizi bekliyordur evlat.

Not: Pisimiz erkek ismini hala koyamadık,önerilerinizi bekliyorum.

Miv

9 yorum:

Selen dedi ki...

Pakize, Sultan, Asya... aklıma gelince yine yazarım.. bende şaşırdım evde zor olur diye ama evde kedi köpek bakmak strese birebirmiş.. Hayırlı olsun yeni bireyiniz.. :)

Burcu dedi ki...

Teşekkürler Selen ablası :)

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL BAYILDIM UĞURUNLA GELMİŞTİR İNŞALLAH

Nursel Teyzen :)

Burcu dedi ki...

Teşekkürler canım teyzem :)

Burcu dedi ki...

Selen adını Puf koyduk :)

Selen dedi ki...

Puf muuuu!
Pakize daha güzel...

Adsız dedi ki...

burcu boynunu gördünmü sanki tüylü yakalık takmış gibi kollarnın tüyleride ne kadar muntazam enine çizgili tüyleri harika gözüküyor seyretmeye doyamadım acayip bişey bu mahşallah

Nursel Teyzen

Adsız dedi ki...

halacığım gercekten cok tatlı ve cok sevimli bende cok sevdim herkez doğru söylüyor...


Ceren ASKIN

Burcu dedi ki...

Halan seni yer yer , büyümüşte halasının bloguna yorum yazarmış :) tatlı kuşum benim :)