17 Eylül 2010 Cuma

Mutlu Cumalar Herkese!

Bu hafta sıkıcıydı benim içim. İçimde anlamsız sıkıntılar vardı..Sevdiklerimin keyifsiz olması beni çok üzüyor herkes iyi olsa her şey düzelse,hastalıklar olmasa,onlar bir iyi olsa..
Dün akşamda bu sıkıntıyı dağıtmak Durukan ile birlikte ayaküstü kahve içmek istedim, plansız oldu birden ..ne iyi etmişim bilmeden.
Uzun zamandır görüşmediğimiz arkadaşımız Gökçe'de katıldı aramıza.Neler birikmiş
neler.













Sohbetler edildi


















Kahveler içildi,fallar bakıldı.













Tiramusuları lüplettik.













Tatlı yedikten sonraki ifadem :))












Terapi oldu,sıkıntılar uçtu gitti,bol bol Durukan'a yüklendik durduk :))
(feci zevkli onu kızdırmak)

Bu güzel akşam için teşekkürler canlarım!

Herkese bol kahkahalı bir hafta sonu diliyorum.

4 yorum:

Selen dedi ki...

ohh ne iyi yapmışsınız kuşum..
Tiramisu çok güzel görünüyor.. Senn canın niye sıkkındı bakıyım...

Adsız dedi ki...

Canım benim çok iyi yapmışsın afiyet olsun fazla canını sıkma her ailede olur böyle hastalıklar üzme kendini ama çok hoşuma gitti tatlıdan sonra yüzünün ifadesi değişti çok güzel oldu Canım kızım hep böyle yüzün gülsün öpüyorum seni Annen

Burcu dedi ki...

Selen,
Tiramisu harikaydı gerçekten,ilk defa gittiğim bir yer senide götüreceğimdir :)

Annem,
Hepimiz hep gülelim hep iyi olalım..
Bende öpüyorum canımm..

Selen dedi ki...

Tamam gidelim mekanda güzel görünüyor..