20 Eylül 2010 Pazartesi

Hatunlar Toplandı!!!

Cumartesi rutin evin işlerini hallettikten sonra anneciğime gittim.
Mis gibi kahvaltımı edip sonra bol bol sohbet ettik çok iyi geldi.
Pazar günü erkenden kalktım niyeyse saat 07:30'ta uyandım.Biraz kitap okuyup sonra kızlarla buluşmak için hazırlandım.Kahvaltı için vazgeçilmez olan yerimiz Karaköy Namlı'ya gittik.Bir eğlendik bir eğlendik :) 














Önce pek hanım hanımcık oturduk































Sonra pek sıkı fıkı olduk :))













Keyifli bir kahvaltının ardından


















Ortaköy'e kahve keyfi yapmaya gittik















Tabiki fallara bakıldı :)













İncik,boncuk alındı..













Ve hafta sonunu böyle bitirdik. Umarım sizinki de böyle güzel geçmiştir.
Hepinize harika bir hafta diliyorum.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

waw burcum cok hossssss resimlerin fıstıkkkkkkkkk gibisin 5000000000000000 kere maşallah:)))))))) yarın durumun nedir, öğlen buluşuyor muyuz?

Berna

Adsız dedi ki...

:) Becerikli, üretken, gelişime açık arkadaşım benim :)

Banu

Burcu dedi ki...

Diyosun Banu :)

Adsız dedi ki...

Hee dedim valla :)

Banu

Burcu dedi ki...

Saol Bernuşum benim :) utandırdın beni :)

Selen dedi ki...

Canım kuşum benim.. Yewrummmmmmm
Çok hoşsunn..

Burcu dedi ki...

Saol selenim :)