31 Ağustos 2010 Salı

Tarkan Harbiye Açık Havayı Salladı


Konser şahaneydi.Tarkan "ACIMAYACAK" adlı şarkısı ile açılış yaptı.
Şimdiye dek yaptığı tüm albümlerden karma bir repertuvar hazırlamış.Işık oyunları, arkasındaki dev ekranın bulunduğu sahnede adete görsel şölen yaşattı.Yanımda 4 kişilik genç kız gurubu vardı çığlıklarına rağmen çok rahatsızlık duymadım çünkü erkekler bile Tarkann diye bağırdılar :)
Unutmamalı'yı söylediğinde çıt çıkmıyordu salonda herkes büyülenmiş gibiydi harika bir atmosfer vardı,romantik parçalarda Tarkan'ın off çekmesi, sesi ile oynaması, gözleriyle herkese tek tek bakar gibi duruşu benim gibi herkesi etkiledi.2 kere bis yaptı.İkinci bis'te konser dağılmak için hareketlenmeye başladı,perde kapalı olmasına rağmen Tarkan gidiyor musunuz bu kadar mı diye seslenince çığlıklar koptu.Son olarak Tarkan'ın enerjisi,gülen yüzü,müthiş dansları,coşkusu hiç bir sanatçı da yok.Bir çok sanatçı izledim Harbiye'de bu kadar keyif aldığım bir konser olmadı. Mümkünse Tarkan hiç yaşlanmasın onu hep bu enerji ile izleyip keyif alabilelim o hep güzel şarkılarını yapmaya devam etsin..













Bu kalabalığın bir bölümü













Ve Tarkan sahnede :)


















































Zafer Bayramını kutladık


















Ve konser'in bitimi..Harikaydın Tarkan Seni Seviyoruz :)

3 yorum:

Selen dedi ki...

Keşke bende gelebilseydim. Tarkannnnnnnnnnnn

Burcu dedi ki...

Aslında yarın 4 Eylül 2010 7.kez yoğun istek üzerine konser verecek Harbiye Açık Havada sanırım biletler tükenmiştir.Genede şansını dene Selenim :)

Öptüm

Burcu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.