8 Ağustos 2010 Pazar

Bodrum'dan bildiriyorum

















Bodrumdan Merhabalar,

Yolculuğumuz güzel başladı,otobüse bindikten bir süre sonra televizyonda yeni favorim olan Düriye'nin Güğümleri adlı diziyi seyrederek zaman geçirdik bir baktık ki  feribota binmişiz.















Sabaha karşı halimizden de belli olduğu üzere saat  06:00'da İzmir de mola verdik.















Gün ağarırken...malesef otobüs yolculuğunda uyuyamıyorum bol bol etrafı seyredip her yeri inceledim













.
Ve bodrumu otobüsten görüşüm :)














Otele geldikten bir süre sonra bu evi gördük çok beğendik hemde pembe panjurlu
umarım ileride böyle huzurlu,güzel bir evimiz olur















Burada hava çok güzel bunaltmıyor,ayrıca ege yemekleri çok lezzetli



Etrafta kısaca yaptığımız turda bir sürü ağaç gördük içlerinden ikisi
Nar ve Mandalina kışa hazırlanıyorlar




























Ben gidiyorum şemsiye altında kitap okumaya devam


















Şimdilik benden bu kadar beni özleyin anacım :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım çok güzel süpersiniz. Ne güzel belki bir sene birlikte gideriz.

Selen

Adsız dedi ki...

Benim için de yüz ve dinlen burcum

Öpüyorum seni :=)

Filiz

Adsız dedi ki...

Ya kuzu yat dinlenmene bak yaa, hala ne yaziyorsun gelince bol bol yazarsin, kitap,hamak, havuz, yiyecekler, bol bol uyku ohhhh keyfini cikar yahu. Saka saka biliyorum huzurlu ortamda daha da yazasin geliyordur simdi senin. Elbisen supermis sen daha super tabiki :) ottum seniiiii, iyi gecelerrrrr.

Banu

Burcu dedi ki...

Selom,

İnşallah birlikte de geliriz çok huzurlu burası eminim sende seversin,öpüyorum yavrum seni :)

Burcu dedi ki...

Filizim söz her bir bir kulaçta seni anacağım,umarım en kısa zamanda sizde gidersin canım öptüm seni..


Banuşum cınım cınım,

Fırsatım oldukça giriyorum cınım :)Saol canım sende süpersin kuzuum beniimm buralardan isteğiniz birşey varsa aramanız yeterli,öptüm hepinizi:)

Adsız dedi ki...

İllaki adamı çatladıcan yani burcuuu :))

filiz