15 Ağustos 2010 Pazar

biraz deniz,biraz uyku...bodrum bodrum...















Dönüverdik, bitti tatil :(  Her güzel şey  çabuk biter.. çabuk bitti gerçekten.Güzel,dinlendiğim,bol bol yemek yediğim bir tatildi.Dönüş çok zor oldu, otobüse binmemiz için 2 saat vaktimiz vardı Bodrum'u dolaştık son kez burayı çok özleyeceğiz..Neyse ben size eğlenceli bölümleri anlatacağım.Cuma günü tekne turuna katıldık, maalesef canım sevgilim orta kulak iltihabı oldu aynı zamanda sırtını da o kadar korumamıza rağmen nar gibi kızardığından sebep o bu turda  işkence çekip sanatçı konuk kıvamında tekneden beni seyretti.














Burası  Karaincir koyu gittiğimiz en güzel koylardan biriydi.500 metre uzunluğunda kumsalı var,denizin dibi 4-4,5 metre derinlikte,balıklarla birlikte yüzdüm,ömrüm boyunca unutamayacağım güzelliklerin içinde olacak bu tur.














Hii hi ben :)




























Bu fotoğrafı koylardan birine yaklaşırken çektim, deniz lacivert rengindeydi,umarım hep bu güzellikte kalırlar.














Bodrumun merkezinde çektiğim bir resim balıkları görünce nedense çok şaşırdım














Su buz gibi















Tekneden atlamak hem çok ürkütücü hemde çok zevkli ,her ne kadar korktumsa da
atladım, yüzüp sonra güneşte kurulanmak tarif edilemez.














Ve tur bitti otele döndüğümüzde  yorgunluktan elimizi kaldıracak halimiz yoktu.














Şimdi nereden çıktı bu köfte diyeceksiniz biliyorum,Bodrum'a  ilk  geldiğimizde keşfettiğimiz bir esnaf lokantası var Bilal'in Yeri. Ev yemeklerinin ağırlıklı olduğu lokantada şiş köftesi tercihimiz oluyor,kömürde ızgara edilen köftenin lezzetini size anlatamam, yemeniz lazım.














Ahh bu pastane, akşam yemeğinde ne bulduysam mideye indirmiş olmamdan dolayı sadece supangle yedim ama beni kesmedi, gözüm bu tatlılarda kaldı.














Bakarmısınız  :(














Bodrum'un meşhur begonvil çiçekleri.














Ve gün batımı..İşte bu kareleri çektikten sonra bunalımımız başladı.
Burada yaşamalıyız,bir evimiz olsa burada..keşke..nasıl dönülür İstanbul'a...














Bodrum insanda  bağımlılık yaratıyor.














Beyaz badanalı evlerini,Ağustos böceklerinin kulağınızı sağır edercesine ses çıkarmalarını,güneşini,mükemmel denizini, çok özleyeceğiz.

yokuş başına geldiğinde
bodrum'u göreceksin,
sanma ki sen
geldiğin gibi gideceksin

senden öncekiler de böyleydiler
akıllarını hep bodrum'da
bırakıp gittiler...


cevat şakir kabaağaçlı / halikarnas balıkçısı















Ruhumu bırakıp döndüğüm büyülü ortam.Aşk gibi,huzursuzluğun sarhoşluğu gibi,masal mavisi gibi bir yer,hiçbir zaman gidildiği gibi dönülmemiş olan,her şeyi bırakıp deniz kıyısına yerleşmek,ayaklarımı uzatmak ve her şeyden uzaklaşmak..Her daim bulutların üzerinden göz kırparak kendini hatırlatan Ege kasabası,en kısa zamanda görüşmek üzere..



7 yorum:

Selen dedi ki...

Kuşum hoşgeldin çok güzel dimi oraları masumiyeti herşeyin basit ama bir o kadarda haz vermesi çok güzel ayrılırken kötü oluyor insan ordada bir evim olsa canım sıkıldığında gitsem diyosun. Neyse üzülme canım seneye tekrar Bodrum Bodrum...

Benhurum dedi ki...

Şu anda o buzz gibi suyun içinde olmak tarifsiz bir mutluluk olurdu zira sıcaktan patlamak üzereyim... eminim orayı bırakıp dönemk de zor olmuştur...
sevgiler...

Burcu dedi ki...

Hoşbulduk Selencim,

Gerçekten çok güzel dönmek zor oldu,olsun gene gideriz seninde dediğin gibi :)

Öptüm seni.

Benhurum,

Hoşgeldin Bloğuma :)
Evet gerçekten çok sıcak burada nem çok Bodrum bu kadar nemli değil en azından. Geldiğim günden beri çok keyifli olduğum söylenemez ama en kısa zamanda tekrar gidiceğiz inşallah.

Sevgiler,
Burcu

Çileksuyu Sibel dedi ki...

burnumda tuttu bodrum birden..ne kadar icine de edilse,benim de kalbimde yeri cok baska cok,memleketim gibi sanki.

Burcu dedi ki...

Çilkesuyu,

Tütter tütmez mi biliyorum o duyguyu,umarım en kısa zamanda sende gidersin :)
Yorumun için teşekkürler.

Sevgiler,
Burcu

Adsız dedi ki...

canım kızım benim gerçekten insan o güzelliği bırakıp gelmek istemiyor seni çok iyi anlıyorum banada zor geldi neyse seneye inşallah tektar gidersiniz yavrum resimlerinizi gördüm çok güzelsiniz manzaralar harika çok güzel insanın orada olası geliyor seni çok özlemişim öpüyorum seni canım benim

Burcu dedi ki...

ANNEEMMM CANIMMM

BENDE ÖZLEDİM ÇOOK C.TESİ'Yİ İPLE ÇEKİYORUM.

ÖPTÜM