8 Temmuz 2010 Perşembe

Mutlu Yıllar Prensesim













Bugün benim prensesim,ilk göz ağrım Ceren'imin doğum günü.Prenses 9 yaşında oldu bugün.Tam ona yakışır bir gün… Hafif rüzgarlı… Onun da başında böyle yeller ara, ara…Fakat aynı anda da güneşli… Gözlerindeki pırıltı gibi…Canım yeğenim seni kucağıma aldığım,o minicik yüzünü gördüğüm,minik ellerini öptüğüm günü unutamayacağım o kadar güzeldin ki.Uzuun,sağlıklı,mutlu bir ömrün olsun halacım! Allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın seni :)

MUTLU YILLAR CEREN'İM!!!


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Bur’cum
Ceren’e sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice uzun yıllar diliyorum.
Sen de onun hep iyi günlerini, mezuniyetlerini, başarılarını gör ve gurur duy inşallah..
Ve ..ve ........ve........ kendi çocuğunu hayırlısı ile en kısa zamanda kollarına almanı gönülden diliyorum canım kardeşim.
Berna

Adsız dedi ki...

Canım kızım benim ceren doğduğunda anlatılmaz bir duygu yaşadım çok güzel bir duygu CERENE SAĞLIKLI HUZURLU MUTLU BİR YIL DİLİYORUM hepberaber inşallah bu güzel duyguları Allah sanada göstersin inşallah canım kızım çok iyi anne olucaksın biliyorum şanşlı çocuk olucak çünkü çok iyi hayırlı evlatsın herşey gönlünce olur inşallah kızım öpüyorum seni ANNEN

Adsız dedi ki...

canım benim bugün cerenimizin doğum günü kocaman kız oldun cerenim ne çabuk geçti çok güzel bir duygu yaşattın bize canım benim doğum günün kutlu olsun sağlıklı huzurlu mutluluk dolu uzun yıllar diliyorum öpüyorum o güzel yanaklarından Canım kızım benim allah sanada yaşatsın bu güzel duyguları inşallah güzel kızım benim öpüyorum seni ANNEN

Burcu dedi ki...

Berna'm çok çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :) Sende Naz'ın güzel günlerini göreceksin inşallah :)) Çok öpüyorum.

Annem..
İnşallah yavru kuşumuz olsun eminim oda Ceren kadar tatlı olacaktır. Öptüm seni :)