6 Temmuz 2010 Salı

Hayat devam ederken...



Cuma günü Alacakaranlık Efsanesi  Eclipse'i seyretmeye gittik.Filmi çok sevdim ama bir önceki filmdeki tadı alamadım.En çok Jacob'ın Bella'yı ısıtma sahnesi beni çok etkiledi, Edward'ın yerinde olmak istemezdim büyük bir fedakarlık.Bir de onların birbirlerine olan bakışları(bakınız yukarıdaki resim) çok hoşuma gidiyor duygu dolu..



Cumartesi günü spor'a başladım. Daha sıkı olmak ve havuzda cıp cıp yapmak için :)
Hiç spor yapmayan biri olarak yorucu olduğunu söyleyemem,beklediğim ağrılarım olmadı.
Pazartesi yani dün tekrar gittim. Yürüyüş yaptım,bisiklete bindim,pilates yaptım ve en sonunda havuza girdim.Akşam ağrılarım oldu ama bu sabah çok dinç uyandım, çok çok keyifli bir gündü..



Pazar günü Chole adlı filmi izledik.Başrollerinde Julianne Moore ve Amanda Seyfried gibi 2 güçlü kadın oyuncunun bulunduğu 'Chole filminde' kocasından şüphelenen bir kadının aldatma,seks,gerilim içeren bir hikaye içinde kayboluşunu anlatıyor.Film muhteşem diyemem ama izlenilebilir.

Sevgimle


Hiç yorum yok: