21 Temmuz 2010 Çarşamba

Evlilik Yıldönümümüz












Okul bitti yıllar geçti ve yine yollarımız kesişti, şimdi hayat arkadaşı oluyoruz bu mutlu günümüzde sizleri de bekliyoruz.

Böyle yazıyordu davetiyemiz de tam 9 sene önce..

Aynı evi, aynı sofrayı, aynı yemekleri, aynı yatağı, aynı oyunları, aynı sıkıntıları, aynı mutlulukları, aynı boşlukları paylaştığım sevgilim seninle "gerçekten" bir arada olmaktan mutluyum.

Bir günlük evliler nasıl severlerse birbirlerini, nasıl özlerlerse, nasıl şefkatli oluyorlarsa birbirlerine bizde hep bu hislerle bağlı olalım birbirimize.

Seni çok seviyorum,

Birlikte yaşlanmak dileği ile…

Burcun

Tık tıkk

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Daha nice nice nice
Uzun yıllara canım burcum..sağlıkla, bereketle, huzurla.......
Bizim de 11 temmuz du..16 yılı devirip 17 ye girdik biz de
Yaşlandık uleeeeeeeeeeen yaşlandıkkkkkkkkkkkkkkkk

Berna

Burcu dedi ki...

Çok teşekkür ederiz Berna'm.
Bende sizin evlilik yıldönümünüzü kutlarım bu vesile ile :)
Nice nice yıllara çoluklu çocuklu torunlu torbalı, yaşlanalım berna ya çay gibi demlendikçe güzelleşeceğiz biz..

Öptüm seni

Adsız dedi ki...

Kızım senin bu kocan çok ama çokkkkkk şanslı biri, müthişsin burcum benim. Seçtiğin şarkıda tam aşkınıza uygun olmuş. Nice nice mutlu huzurlu yıllara arkadaşım, sen zaten onu çok mutlu ediyorsun, inşallah o da hep seni mutlu eder, canım benim .

Banu

Adsız dedi ki...

Canım kızım mutluluğunuz daim olsun uzun yıllar çocuklarınızla birlikte sağlıklı huzurlu mutlulukla inşallah ikinizde şanslısınız çünkü birbirinizi tamamlıyorsunuz hep böyle olun mutluluk size çoooook yakışıyor öpüyorum ikinizide mutluluklar canımsınız benim annen

Adsız dedi ki...

Canım benim o kadar ince ruhlu sevgi dolusun ki kendin gibi şarkı seçmişsin çok duygulandım allah sizi ömür boyu mutlu etsin allah nazardan korusun inşallah öpüyorum sizi çok seviyorum yıldönümünüz kutlu olsun mutluluklar çünkü mutluluğu çooook hak ediyorsunuz annen

Burcu dedi ki...

Canım annnneeemmmmm :)

Adsız dedi ki...

Burcum Allah mutluluğunuzu dahada arttırsın.Nice sevgi dolu seneler diliyorum.Bizimde 9 Temmuzdu.Yıllar ne çabuk geçti valla.Ama ama hani demişsin ya demli çay gibiyiz.Bende varım demii.Evliyim,mutluyum,çocukluyum,gencim,güzelim :))
Canım arkadaşım seni seviyorum....Hep mutlu olursun inşallah....

Filiz

Burcu dedi ki...

Çok teşekkür ederim çok saol canım arkdaşım benim.
Gerçekten mi ne kadar yakın tarihlerimiz sizin de mutluluğunuz daim olsun Filizim.. Mütevazi olamayacağım(çay,şarap hiç fark etmez) bu konuda biz hep birlikte gençleşiyoruz canım yaş aldıkça çünkü biz şarap gibi hatunlarız di mi :)

Bende seni seviyorum ,hepimiz hep mutlu olalım inşallah :))

Kocaman sarılıyorum sana..

Selen dedi ki...

Canım benim her gününüz birbirinizi daha çok severek ve birbirinize daha çok bağlanarak geçsin. Hayat boyu mutlu ve huzurlu yaşayın! Yuvanızdan sevgi eksik olmasın... Bu sevginin böceği Buhra da en kısa zamanda aramızda olur inş.. :)

Burcu dedi ki...

Selom saol kuşum benim hep birlikte inşallah. Teyzesi Buğra senin eline doğacak inşallah :)

Burcu dedi ki...

Selom saol kuşum benim hep birlikte inşallah. Teyzesi Buğra senin eline doğacak inşallah :)

Selen dedi ki...

ay inşallah... Duymak bile heyecanlandırıyor..