14 Haziran 2010 Pazartesi

Canımm Annem!






Bugün benim canım annemin doğum günü !!
Bütün anneler çok özeldir elbette fakat benim annem; güleçtir,yaratıcıdır,beceriklidir,hamarattır,güçlüdür,sevgi doludur,en yakın arkadaşımdır,gençtir,zevklidir,pratiktir,düşüncelidir,tatlıdır...Sanırım onu anlatmaya kelimeler yetmez!!! Onu özetleyen tek kelime sonsuz fedakarlıktır çünkü o ailesi için yaşayan ve ailesindeki herkesi mutlu etmek için çırpınan harika bir kalbe sahiptir... Canım annem iyi ki varsın iyi ki annemsin seni çokkk ama çooooooook seviyorum.İyi ki doğmuşsun annişim.

2 yorum:

Banu dedi ki...

Burcu'm anne ancak bu kadar güzel anlatılır, ağlattın beni.

Canım benim, daha uzun seneleri sağlıkla, mutlulukla ve huzurla anneciğinle geçirmen dileğiyle.

Banu Kayal.

Burcu dedi ki...

Ayy ağladın mı canımm :)

Çok teşekkürler tatlım benim :)

Allah başımızdan eksik etmesin onları..

Öptüm çok