11 Şubat 2010 Perşembe

Keşif-1



Geçtiğimiz ay Beşiktaş pazarına giderken SAFİYE SULTAN isimli hamam malzemeleri satan bir mağaza keşfetmiştim.Mağazada satılan her şey natürel.Mağazanın sahibi aynı zamanda bire bir satışta yapıyor.O gün benim şansıma cilt temizleme yapıyordu,her zaman cilt temizleme yapan kişiler genelde ürünlerini satmak için çok dil dökerler,bana güzelce tavsiyelerde bulunup teşekkür edip diğer müşterisi ile ilgilendi.Ortamdan ve müzikten çok etkilenip kendi yaptıkları "İnci tozlu sabundan" edindim.Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum cildimde ki değişikliğe ben bile inanamıyorum yolunuz Beşiktaş'a düşerse tavsiye ederim :)

2 yorum:

zeynep dedi ki...

nasıl merak ettim şimdi:) bazen ben de çok güzel yerler keşfediyorum.. afedersiniz fotoğraf çekebilir miyim diyorum, hayır malesef diyolar bi sinir oluyorumki:)

Burcu dedi ki...

Gerçekten sinir bi durum :) yorumun için teşekkürler Zeynep.