28 Ocak 2010 Perşembe

Taze foto bunlarrr



Bu sabah servisten indim İTÜ kampüsüne gittim :) ve  bu fotoğrafları çektim, makinem profesyonel olsaydı eminim harika görüntüler çıkardı :) ama şimdilik digital'le idare edin :) Kampüsten yürümeye başladığımda bir klip çekiminin içerisinde gibi hissettim harikaydı, ağaçlardan beyaz tanecikler dökülüyordu.Pudra şekerinin üzerinde yürüyormuşum gibiydi.Umarım sizde kar'ın keyfini çıkarmışsınızdır, eğer çıkaramadıysanız haftaya salı tekrar kar geliyormuş haberiniz olsun...










6 yorum:

mehmet akif dedi ki...

insan eğlenirken de çile çekerken de dikkat etmeli. kar bu, uyanık olmak gerek. özletmişti kendini, bıktırmasın :)

/neden bloguna girişte uyarı yazısı var? merak ettim şekerim

Durukan dedi ki...

Bazı şeyler gözle görülmez,sadece hissedilir. İşte o nadirlerden biri;kar.

Beyazlık burada saflığı temsil etmekten çok gönülleri okşayıcı rolüne ağırlık basmış. Kar Türkiye'de bu zamanlar çok iyi sergiliyor oyununu, iyi prova yapmış belli.

Herşeyden sıkıldığımız şu zamanlarda doğayla birleşip herseyi unutturup huzur veriyor, kendimize zaman ayıramayıp ruhumuzu kaybettiğimiz rutin hayata bağlayanmaya çalıştığımız şu dönemde.

Yukarıdaki resimlerde birbirinden güzel, baktığında orda olmak, ağaçların altında gezmek istiyor insan.

İşte huzurun en güzel şekilde nadir tasvir edildiği anlardan bazılarını burcu'nun gözünden görmekte ayrı bir tat.

;)

Burcu dedi ki...

Mehmet çok doğru söylüyorsun ama çok ara vermişti kar kolay kolay bıktıracağını sanmıyorum:) Blogum 6. ayını doldurduktan sonra sanırım uyarı yazısı çıkmayacak.Yorumun için teşekkürler :)

Burcu dedi ki...

Durukancığım çok teşekkür ederim ne kadar güzel bir yorumdur bu :)

zeynep dedi ki...

fotoğraflar ne güzel orda hissettiriyor..

Burcu dedi ki...

Teşekkürler Zeynepçiğim :)