10 Ocak 2010 Pazar

Keyifli bir cumartesi :)

Aslında organizasyon yapmaya başladığımda 6 kişiydik tarih yaklaştıkça azalmalar oldu diğer 3 arkaaş bizi sattı :)
Sabah erkenden işe gider gibi kalkıp Banu ile Karaköy Namlı'nın yolunu tuttuk.Biz gittiğimizde henüz kimsecikler yoktu çok güzel,lezzetli ve bir o kadarda keyifli bir kahvaltı yaptık.Namlı'nın çeşidi o kadar çok ki iştahımız açıldı :)









































Bu güzelliklerin üstüne güzel bir kahve içelim dedik ve Bebek Lokma Cafe'ye gittik.Atmosferi,sunumları,çalışanlarının güler yüzü kendinizi rahat hissetmenizi sağlıyor.Mutlaka tavsiye ederim.
















Bu minik kuş bana resmen poz verdi :)

Sevgi böcekleri :)

Beni de sevin beni de :)))


Sena ile ayrıldıktan sorna Banu ile yetinmeyip Eminönü'ne gittik dolaştık..dolaştık...dolaştık... :) çok yorulduk Süleymani Camisinin karşısnıdaki kuru fasulyecide kuruları mideye indirdik sonra gene dolaştık.. otobüse bindiğimizde artık dermanımız kalmamıştı.
Kızlar bu keyifli haftasonu için ikinize de teşekkür ederim!!

4 yorum:

rafi dedi ki...

Burcu'm gerçekten çok güzel bir gün geçirmişsiniz :) Tam bir cumartesi keyfi olmuş.

Burcu dedi ki...

Evet canım harika bir gündü :)

bernus dedi ki...

İlk resimde açık büfe fotoları bir harika Burcu'm. Sonra kahvaltı masasında o tabakların durumu neeeeeeeaaaa?? bir ben eksiğim tabaklarda. İştahım kabardı:))) Anlaşılan pek bir afiyet şeker olmuş:)) Şaka bir yana hep böyle keyifli sohbetlerde güzel fotocuklarını göreyim canım. Sonra o kahve de ki asalet. 1956 yılında kömürde pişmiş kahve havasında:P .En kısa zamanda sabah erken kalkıp taksimden bir dolmuşa biniyorsun, doğruuuuu karşıya geçiyorsun.
Hafta sonu sabah trafiği pek yoğun olmaz ..Bana kahvaltıya geliyorsun tamam mııııııııı..ona göre:))
öptüm seni çok çok çokkkkkkkk

Burcu dedi ki...

Saol canım Bernam :) Gerçekten çok lezzetli ve keyifli bir kahvaltıydı...Gelirim gelmez miyim çok özlüyorum seni uygun olduğun bir gün ansızın bir gün gelebilirim :)Çooook öpüyorum çook..