10 Ocak 2010 Pazar

Çağatay Yolda Ailesi



Dün akşam SKY Türk'te Çağatay Yolda programını seyrediyordum.2009'un kolajını yapmışlar, ne kadar eğlenceli ne kadar zevklidir güzel bir grupla gezmek diye düşünürken,sadece gezmediklerini, eğlenmediklerini sosyal sorumluluk projelerinde de yer aldıklarını izledim.Gaziantep ve Midyat'a 90 kişilik Çağatay yolda ailesi kendi imkanları ile çocuklara bilgisayar odası açmışlar. Seyrederken gözyaşlarıma hakim olamadım.Çocukların ifadeleri o kadar güzeldi ki otobüsü gördükleri andaki sevinçleri,bilgisayaraların karşısındaki şaşkınlıkları,o saf ve masum teşekkürleri içime çok dokundu.Çağatay grubu ile röportaj yaparken dayanamayıp ağlamaya başladı, bende kendisine eşlik ettim,arkadaşları yaptıklarının gururunu o kadar güzel ve naif cümleler kurarak anlattılar ki onlardan bir tanesi;

'Biz okyanusta sadece bir damlayız bir şeyler yapabildiysek ne mutlu'..

Çağatay Yolda Ailesi Darülaceze,Yedikule Hayvan Barınağı,Kimsesiz çocuklar ziyaretlerinin yanı sıra,çocuklara giysi,kırtasiye ve sağlık yardımları da yapıyorlar.Bir gezi programının sadece gezmekle yetinmeyip sosyal sorumluluk projelerine de imza atması gurur verici.

Bende gezmeyi,eğlenmeyi seviyorum ve sosyal sorumluluk projelerine katkıda bulunmak istiyorum diyorsanız Skytürk'deki programları seyredebilir ya da www.cagatayyolda.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: