7 Aralık 2009 Pazartesi

Vahşet Tanrısı



Haftasonu Şişli Cevahir Sahnesinde oynanan ‘Vahşet Tanrısı’ adlı oyunu izlemeye gittik. Uzun bir aradan sonra izlediğim en güzel ve en hareketli devlet tiyatrosu komedisi. Sahnede iki tane inanılmaz kadın ve aynı güzellikte iki usta erkek oyuncu. Birbirlerini o kadar güzel tamamlıyorlar ki, ağır geçen ilk 15 dakikayı bir anda unutuyorsunuz. Özellikle Zerrin Tekindor sahnede oynamadı rolünü yaşadı. Zerrin Tekindor’un (Annette) oyunda midesinin bulandığı bölüm inanılmaz komikti.


Dekor ise, tek mekanda geçmesine rağmen çok şık ve sade. Bence izlemeyen çok şey kaçırır izlemenizi tavsiye ederim. Bilet fiyatı 6 TL Tam Öğrenci 4 TL.Okan Bayülgen'in dediği gibi tiyatronun size ihtiyacı yok, nasıl olsa dolar salon. Sizin ihtiyacınız var tiyatroya ve oyunlara.









Oyunun Özeti:

Çocukları kavga etmiş olan iki aile “medeni bir uzlaşmaya varmak” istemektedir. “Kibarca” konuşmaya başlarlar aralarında. Ama sonunda kıyamet kopar. Çünkü hayatları farklı mutsuzluk biçimlerinden oluşan bu dostlarımız şu gerçeği bilmiyorlardır: İnsan aşkı ve evliliği hayalleriyle –yeteneğiyle- yaratır ve karakteriyle mahveder. Karakter kaderdir! Ve çocuklar evden çıkıp “hayata karışırlar”.

Rol Dağılımı: Ülkü Duru (Veronique), Zafer Algöz (Mirhel), Zerrin Tekindor (Annette), İşdar Gökseven (Alain)

Bize bu güzel oyunu izleme fırsatı veren Ekinciğime çok çok teşekkürler :)




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Burcucum merhaba, ancak bu akşam blog'una bir göz atma fırsatı buldum ve ..çok şeker olmuş.. tıpkı sahibi gibi:)Tiyatroyu da öyle ballandıra ballandıra anlatmışsın ki benim de gidesim geldi..nezaman nasıl nereye gidiyorsun?:)ve de tiyatronun ana fikrine bayıldım..okadar doğru ki...çok öpüyorum seni,hoşçakal.gönül

Burcu dedi ki...

Gönülcüğüm,

Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)Yazmaya başladığımdan beri bende kendimi çok iyi hisseder oldum.
Cevahir sahnesinde izliyorum evimize de çok yakın. My Bilet'ten alabiliyorsun biletleri,eğer bu taraflarda seyretme imkanınız olursa mutlaka görüşelim çok özledim...
Çok öpüyorum :)