29 Aralık 2009 Salı

Kebap's


Çok güzel,yorucu bir o kadar da keyifli bir hafta sonu geçirdim.Cumartesi Banucum'la o tükkan senin bu tükkan benim diyerek bol bol gezdik,akşama film kuşağı yapıp geç saatelere kadar film seyrettik , pazar günü sabah erkenden çınar altında eşlerimizle birlikte kahvaltı keyfi yaptık.Biz gittiğimizde in cin top oynuyordu ilerleyen saatlerde inanılmaz kalabalık oldu.

                        Burcu&Rafi

                       Orkun&Banu

           Kahveler içildi fallar bakıldı :)

  Sonrasında da bu minişi gördüm ayakta uyuyordu




Öğleden sonra Testere 6'ya gittik gitmez olaydık :) Korku ve gerilim filmi seven biri olduğum halde filmin ilk sahnesinde  kulaklarım çınlamaya başladığında tansiyonum düştü kendimi salondan dışarı attım.İkinci yarıyı bitirdim ama çok keyifli olduğunu söyleyemem.Filme gitmeden önce fragmanını izleyin derim.Ayrıcaaa pek yakında Gerard Butler' filmi vizyona girecek ben şahsen bizzat kendim sabırsızlıkla bekliyorum kendisini :) 



                    
                  

2 yorum:

bernus dedi ki...

OHhhh.burcummm:)) ne guzel..kahvaltılar, fallar..
ne çıktı bakiiiiiiim falında?

berna

Burcu dedi ki...

Banu'nun falıydı ben baktım ama pek uyduramadım bu sefer :)) Seninle de kahve keyfi yapalım öptüm bernuşum.