18 Aralık 2009 Cuma

Güzel günler bizi bekler...

Güzel bir gün çünkü Cuma. Haftasonu annemi göresim var,tiyatroya gidesim var,uyuyasım var,pazar kahvaltısı ve keyfi yapasım var..var da var...

Yeni yılın gelmesine çok az kaldı adı üstünde yeni bir sayfa yeni bir yıl.
Yeni yıl en az bir önceki yıllar kadar eskiyecek olan. Yeni umutlar vaat eden, yeni hedefler yaratan. Kimi zaman eski hedeflere ulaşmanın mutluluğunu, kimi zamanda hadi yeniden bir umutla dedirten başlangıç. Sevdikleri hatırlatan ve bir dilek tutturtan, içten içe olmayacak olsa da, bir gün bile olsa bütün dertleri unutturan veya hepsini tüm çıplaklığıyla önüne seren. Her şeye rağmen yeni yıl güzel, yeni olduğu için, umut dolu olduğu ve bilinmez olduğu için, her insanın içinde yeniden ayağa kalkıp bir merhaba diyebilecek yanı uyardığı için yeni yılı seviyorum..

Tüm sevdiklerimin ve tabiki bizim için sağlıklı ve huzurlu olmasını istiyorum













Bu yıl bol bol yüzmek istiyorum











Leyleği havada göresim var gezmek istiyorum













2-3 Kilo vermek istiyorum




Yeni yerler keşfedip güzel yemekler yemek / yapmak istiyorum












Banu'nun bebişi olsun seviyim istiyorum
















Selen bu yıl Prensini bulsun ve evlensin istiyorum
















Daha çok kitap okumaya vakit ayırmak ve bu kitapların özetini Rafi'yi çıldırtana kadar anlatmak istiyorum :))














Sevdiğim sanatçıların konserlerine gitmek bağıra bağıra tüm arkadaşlarıma inat şarkı söylemek istiyorum !!!



Gaziantep ve Karadenize gitmek istiyorum (Yemekleri harika çünkü)











Bu şarkıyı bu yılda bol bol dinlemek istiyorum ..


Devamı var...

7 yorum:

Selen dedi ki...

Aayy çok güzel bir yazı resimler bu kadar güzel olurdu ancak süperr...
bende senin için bir ev ve dah asonrada bir bebeğin olsun istiyorum ve Rafi ve bebişinle çok mutlu olmanı istiyorum kuşumm...

Adsız dedi ki...

Canım yazı ve dileklerin çok güzel resimler ancak bu kadar uyumlu olurdu süper...
Bende senin için bir evin olsun istiyorum ve bir bebişin olsun bende onu seveyim istiyorum ve Rafi ve bebişinle mutlu ol istiyorum... kuşum

Burcu dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim Selencim :)

Adsız dedi ki...

Sen varya inanılmaz şeker bir insansın, dostsun, cansın.
Yeni yılda tüm temennilerinin gerçekleşmesini gönülden diliyorum, çünkü hakediyorsun hatta fazlasını :)

İyi ki varsın, her yeni yıla girdiğimizde de birlikte olmamızı temenni ediyorum.

Burcu dedi ki...

Kimsin senn kimsin sen?? :) Çok teşekkür ederim sanırım tanıdığım birisin ne olur isim yazın nütfen :)

Adsız dedi ki...

Ah be Burcu2m yazış tarzımdanda mı çıkaramadın :) Banu desem tanıdık gelir mi :)

Burcu dedi ki...

Ooo tanıdık gelmezmi :)) Banu'm sen izleyici olduğun için ismin yazardı diye düşündüm ondan tanıyamadım pardon yavrum.