13 Kasım 2009 Cuma

İyi ki Doğmuşum :)



Sabah Rafi'nin hazırladığı güzel kahvaltıyla başladım :)
Sonrasında  çok güzel bir zeytinyağlı tabağını ve üstünede bu pastayı mideme indirdim :)

Çok mutlu oldum bennn
Sevgili iş arkadaşlarım beni bu günümde yanlız bırakmadılar :)
Günüme güzellik katan Serap ve Murat bana bu harika çiçeği gönderdiler..


Günün sonunda çok güzel telefon görüşmeleri yapmış,güzel mesajlar almıştım.Rafi'nin süprizi ile bu duygularım tavan yaptı :) Bana kendimi çook değerli hissettiren canlarım hepiniz iyi ki varsınız..

                                                                                    

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen bütün bu güzellikleri hakediyorsun inşallah ömür boyu yüzün hep böyle güler serap abla sayfayı çok beğendi kıskanmış seni seviyoruz iyiki varsın...:)

Serap&Murat

Burcu dedi ki...

Çookk teşekkürler tatlılarım :)

Selen dedi ki...

Ağlama canımsın benimm...

Burcu dedi ki...

Sende benim canımsın..