25 Kasım 2009 Çarşamba

Alacakaranlık Efsanesi / New Moon





New Moon 20 Kasım Cuma günü vizyona girdi. Hemen ertesi gün arkadaşlarımızla filmi seyrtetmeye gittik.
Filme hayran kaldım , mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Bir kere aşk ve gerilim yine had safhada var, orası kesin.  Filmde bir önceki seride de olduğu gibi vampirler gayet karizmatik. Bu arada filmin gösterime girmesinden önce piyasaya çıkan soundtrack’i de hayli iddialı. Albümde Thom Yorke, Lykke Li, Grizzly Bear, The Killers gibi isimler var.

Edward ve Bella'nın birbirlerine kavuşma sahnesi çok romantikti. Filmdeki bu repliği sizinle paylaşmak istedim :)

Edward- Beni bırakmayacaktın, bunu görebiliyordum. bunu yapmak istemiyordum, bunu yapmak beni öldürürdü, ama biliyordum ki, eğer seni sevmediğime inandırmasaydım kendi hayatına dönmen daha uzun zaman alırdı. Eğer benim umursamadığımı görürsen, sen de umursamazsın diye düşündüm.


Edward- [...] Yalan söyledim ve çok üzgünüm... üzgünüm çünkü seni incittim, üzgünüm çünkü gereksiz bir çabaydı. [...] Ama bana nasıl inanırsın? seni sevdiğimi binlerce kez söylememden sonra nasıl olur da o tek kelimenin benimle ilgili inancını yıkmasını sağlarsın?

[...]

Bella- Biliyordum, rüya gördüğümü biliyordum...

Edward- [...] Bana inanman için ne yapabilirim? Uyumuyorsun, ölmedin. buradayım, seni seviyorum. seni her zaman sevdim ve hep seveceğim. Seni istemediğimi söylemek hayatımda işlediğim en büyük günahtı.

[...]

Bella- Volturi'nin bana yapabileceği en kötü şey beni öldürmek. Beni terk edebilirsin; volturi, victoria... bunların hiçbiri beni terk edebilecek olma ihtimalinden daha kötü değil.

Edward- Keşke seni terk etmeyeceğime ikna etmenin bir yolu olsaydı. Sanırım zaman seni ikna edecek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süper yorum ;)
Cemalettin